BeuhatufMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkanApakah sebab-sebab kesalahan perjal

  • masa pelepasan:2022-04-10 12:01:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:381
  • Penerangan pantas:

    Beuhatuf,Kebocoran minyak dari radiator paip panasTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringBeuhatufMod perlind

Kandungan artikel

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

BeuhatufMod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Selepas mengambil sampel ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

LebuApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Apa peranan penting pengubah kuasa

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, turn on the photo flash when it"s light, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.


BeuhatufMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkanApakah sebab-sebab kesalahan perjalanan



Therefore in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Kost pembolehubahIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,BeuhatufKumpulan kawat pengubah distribusi, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa,BeuhatufDimensi pengubah selam minyak 1600KVA, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


BeuhatufMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkanApakah sebab-sebab kesalahan perjalanan



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Hasil ujianBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali,BeuhatufBerapa banyak pengubah kotak, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Kilang pengubah kuasa

BeuhatufMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

AshShajarahMaklumat produk lain
  • CumanaPengubah jenis kering 2000 KVAAnda dialu-alukan untuk menghubungi

    CumanaPengubah jenis kering 2000 KVAAnda dialu-alukan untuk menghubungi

  • HuanghuaPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesin

    HuanghuaPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesin

  • HuanghuaJembatan naik bimbit hidraulikApa itu operasi dan apa syaratnya

    HuanghuaJembatan naik bimbit hidraulikApa itu operasi dan apa syaratnya

  • ShenyangPaksi mendaki hidraulik tetapKos tenaga

    ShenyangPaksi mendaki hidraulik tetapKos tenaga

  • ShenyangTrailer folding arm lifting platformKomitmen dan kepercayaan

    ShenyangTrailer folding arm lifting platformKomitmen dan kepercayaan

  • ShenyangFlip belakang pemutar hidraulikEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali kedua

    ShenyangFlip belakang pemutar hidraulikEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali kedua

  • San CristobalPengubah jenis kering 2500kVAProduk Perusahaan

    San CristobalPengubah jenis kering 2500kVAProduk Perusahaan

  • Yuanbao MouytainPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPrinsip dan penyelesaian masalah produk

    Yuanbao MouytainPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPrinsip dan penyelesaian masalah produk

  • segera:Peringatan: Maklumat BeuhatufMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkanApakah sebab-sebab kesalahan perjal memberi anda BeuhatufMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkanApakah sebab-sebab kesalahan perjal oleh syarikat kami, perkhidmatan BeuhatufMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkanApakah sebab-sebab kesalahan perjal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BeuhatufMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkanApakah sebab-sebab kesalahan perjal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BeuhatufMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkanApakah sebab-sebab kesalahan perjal. BeuhatufMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkanApakah sebab-sebab kesalahan perjal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BeuhatufMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkanApakah sebab-sebab kesalahan perjal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!