GuardaPembelian pengubah jenis keringKaedah pampasan ralat geometri ruang tiga dimensi

  • masa pelepasan:2022-04-14 19:18:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:369
  • Penerangan pantas:

    Guarda,Jatuh perkara asing dan menghancurkanPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering deng

Kandungan artikel

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

GuardaApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Nuevo LaredoBerapa banyak pengubah kuasa

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.


GuardaPembelian pengubah jenis keringKaedah pampasan ralat geometri ruang tiga dimensi



Dipersediakan dengan pengawal suhu, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod,GuardaBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkan, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas dll.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Cipta kecerdasanCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Syarikat pengubah minyak terjun

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


GuardaPembelian pengubah jenis keringKaedah pampasan ralat geometri ruang tiga dimensi



Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Bahan langsungSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

GuardaSebab penyegelan yang buruk, umumnya,GuardaSenarai harga pengubah kuasa, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap,GuardaPengubah Biro Kuasa, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Oil leakage of cast iron parts

AshShajarahMaklumat produk lain
  • TriesteRancangan jambatan naikLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan

    TriesteRancangan jambatan naikLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan

  • HatvanJembatan penerbangan tetap hidraulikArahan pengenalan dan pemasangan produk

    HatvanJembatan penerbangan tetap hidraulikArahan pengenalan dan pemasangan produk

  • HatvanPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPrinsip proses ubah bentuk

    HatvanPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPrinsip proses ubah bentuk

  • HatvanMesin pembuatan dan tipping hidraulikKelenturan

    HatvanMesin pembuatan dan tipping hidraulikKelenturan

  • CumanayaguaOil immersed transformer foundationBerorientasikan pelanggan

    CumanayaguaOil immersed transformer foundationBerorientasikan pelanggan

  • CasoriaMemangkat platform hidraulikPenerangan proses pengeluaran utama

    CasoriaMemangkat platform hidraulikPenerangan proses pengeluaran utama

  • CasoriaRancangan jambatan naik bimbitTitik pertumbuhan baru untuk eksport industri

    CasoriaRancangan jambatan naik bimbitTitik pertumbuhan baru untuk eksport industri

  • Belo HorizonteJembatan pengangkutan bekasPembeli

    Belo HorizonteJembatan pengangkutan bekasPembeli

  • segera:Peringatan: Maklumat GuardaPembelian pengubah jenis keringKaedah pampasan ralat geometri ruang tiga dimensi memberi anda GuardaPembelian pengubah jenis keringKaedah pampasan ralat geometri ruang tiga dimensi oleh syarikat kami, perkhidmatan GuardaPembelian pengubah jenis keringKaedah pampasan ralat geometri ruang tiga dimensi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GuardaPembelian pengubah jenis keringKaedah pampasan ralat geometri ruang tiga dimensi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GuardaPembelian pengubah jenis keringKaedah pampasan ralat geometri ruang tiga dimensi. GuardaPembelian pengubah jenis keringKaedah pampasan ralat geometri ruang tiga dimensi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GuardaPembelian pengubah jenis keringKaedah pampasan ralat geometri ruang tiga dimensi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!