SkopjePengubah distribusi 10kVAnalisis dan penyelidikan struktur

  • masa pelepasan:2022-04-18 15:18:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:599
  • Penerangan pantas:

    Skopje,Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikSetelah minyak telah dihapuskan,SkopjeSirkuit Transformer, semua bolt jan

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Setelah minyak telah dihapuskan,SkopjeSirkuit Transformer, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

SkopjeTransformer

Solusi bunyi pengubah jenis kering

KaliaPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


SkopjePengubah distribusi 10kVAnalisis dan penyelidikan struktur



Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Dry type transformer factory

harga pasaran(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m,SkopjeCiri-ciri struktur pengubah jenis kering, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Oil leakage of cast iron parts

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering


SkopjePengubah distribusi 10kVAnalisis dan penyelidikan struktur



Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Perbaikan kualitiOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

SkopjeSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally,SkopjeBerapa banyak pengubah tiga fasa, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi

AshShajarahMaklumat produk lain
  • SwarthPlatform penunggang jenis trek panduanKawal kualiti produk dengan ketat

    SwarthPlatform penunggang jenis trek panduanKawal kualiti produk dengan ketat

  • SwarthTahap putaran mengangkat tetapAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan ol

    SwarthTahap putaran mengangkat tetapAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan ol

  • Salvaleon de HigueyPemulihan pengubah kuasaPrestasi dan struktur

    Salvaleon de HigueyPemulihan pengubah kuasaPrestasi dan struktur

  • BolzanoPlatform angkat hidraulik lajurKualiti yang sangat baik

    BolzanoPlatform angkat hidraulik lajurKualiti yang sangat baik

  • BolzanoJembatan penerbangan teleskopikModel inovasi

    BolzanoJembatan penerbangan teleskopikModel inovasi

  • ZwallerJembatan naik hidraulik bergerakApa yang menyebabkan penyumbatan

    ZwallerJembatan naik hidraulik bergerakApa yang menyebabkan penyumbatan

  • ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan

    ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan

  • ZwallerTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platApakah bahayanya

    ZwallerTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platApakah bahayanya

  • segera:Peringatan: Maklumat SkopjePengubah distribusi 10kVAnalisis dan penyelidikan struktur memberi anda SkopjePengubah distribusi 10kVAnalisis dan penyelidikan struktur oleh syarikat kami, perkhidmatan SkopjePengubah distribusi 10kVAnalisis dan penyelidikan struktur dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SkopjePengubah distribusi 10kVAnalisis dan penyelidikan struktur, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SkopjePengubah distribusi 10kVAnalisis dan penyelidikan struktur. SkopjePengubah distribusi 10kVAnalisis dan penyelidikan struktur di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SkopjePengubah distribusi 10kVAnalisis dan penyelidikan struktur, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!