PodgoricaPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaApakah kaedah penyelenggaraannya?

  • masa pelepasan:2022-05-04 13:56:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:379
  • Penerangan pantas:

    Podgorica,Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk m

Kandungan artikel

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

PodgoricaPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

NeyshaburPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Selepas memegang bolt longgar,PodgoricaSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyak, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).


PodgoricaPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaApakah kaedah penyelenggaraannya?



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Item inspeksiBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu tetapkan penggera masalah umum, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


PodgoricaPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaApakah kaedah penyelenggaraannya?



Syarikat pengubah jenis kering

Rekomendasi maklumatSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering,PodgoricaCharacteristics of dry type transformer,PodgoricaMaterial pengisihan pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Lepaskan skru inti

PodgoricaIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

AshShajarahMaklumat produk lain
  • SalbruckenPaksi penerbangan hidraulik tetapRamalan trend pembangunan

    SalbruckenPaksi penerbangan hidraulik tetapRamalan trend pembangunan

  • HyeliaJembatan naik hidraulik tetapJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar berjaya

    HyeliaJembatan naik hidraulik tetapJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar berjaya

  • HyeliaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop penggunaan standard bahan

    HyeliaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop penggunaan standard bahan

  • HyeliaLift menegak boleh capaiMaklumat Pembekal

    HyeliaLift menegak boleh capaiMaklumat Pembekal

  • CorralilloModel pengubah kuasa jenis keringPeluang dan arah pembangunan industri

    CorralilloModel pengubah kuasa jenis keringPeluang dan arah pembangunan industri

  • Bergisch GladbachHydraulic lifting platform supplierAnti-asid dan alkali

    Bergisch GladbachHydraulic lifting platform supplierAnti-asid dan alkali

  • Bergisch GladbachPaksi penerbangan tetap hidraulikTempat asal

    Bergisch GladbachPaksi penerbangan tetap hidraulikTempat asal

  • LimogesJembatan naik hidraulik tetapApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

    LimogesJembatan naik hidraulik tetapApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

  • segera:Peringatan: Maklumat PodgoricaPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaApakah kaedah penyelenggaraannya? memberi anda PodgoricaPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaApakah kaedah penyelenggaraannya? oleh syarikat kami, perkhidmatan PodgoricaPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaApakah kaedah penyelenggaraannya? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PodgoricaPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaApakah kaedah penyelenggaraannya?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PodgoricaPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaApakah kaedah penyelenggaraannya?. PodgoricaPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaApakah kaedah penyelenggaraannya? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PodgoricaPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaApakah kaedah penyelenggaraannya?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!