Bajos de HeinerPipa besi putaran GalvanizedAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk

  • masa pelepasan:2022-04-13 13:18:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:437
  • Penerangan pantas:

    Bajos de Heiner,Sebab peningkatan produksi tabung kuasa dua, terdapat lebih dan lebih tabung kuasa dua palsu dan terkenal di pasar. Baga

Kandungan artikel

Sebab peningkatan produksi tabung kuasa dua, terdapat lebih dan lebih tabung kuasa dua palsu dan terkenal di pasar. Bagaimana untuk membedakan tabung kuasa dua palsu dan terkenal? Biar saya mengajarkan anda beberapa titik untuk membedakan tabung kuasa dua palsu dan terkenal.

QB square tube is a product appeared in recent years, which mainly has strict tolerance and roughness for the dimensions of inner hole and outer wall. Klasifikasi proses produksi bagi tabung kuasa dua diameter besar qb tabung kuasa dua diameter besar qb dibahagi menjadi tabung kuasa dua yang tidak tergulung panas, tabung kuasa dua yang tidak tergulung sejuk, tabung kuasa dua yang tidak tergulung dan tabung kuasa dua qb menurut proses produksi. Antara mereka, tabung kuasa dua qb dibahagi menjadi: (a) dengan proses & mdash& mdash; Arc welded square pipe, resistance welded square pipe (high frequency and low frequency), gas welded square pipe and furnace welded square pipe (b) are divided by weld & mdash& mdash; Klasifikasi bahan paip kuasa dua terweld bersinar lurus dan paip kuasa dua terweld spiral diameter besar qb paip kuasa dua: paip kuasa dua karbon biasa dan paip kuasa liga rendah. Besi karbon biasa dibahagi ke Q Q q SS # besi, # besi, dll; Steel seting rendah dibahagi kepada q Mn, Q, St- dll.

Bajos de HeinerPipa kuasa dua Qb untuk pengangkutan cair tambang, Nombor piawai: gbt-. Material mewakili adalah baja Q grad B, yang terutama digunakan untuk tekanan udara lombong batu batu, pembuangan dan pembuangan gas secara menegak saluran lurus paip kuasa dua qb.

Dengan kemajuan masa dan pembangunan sains dan teknologi, medan aplikasi tabung kuasa dua dibahagikan secara luas. Medan utama ialah industri pembangunan. Terkesan oleh persekitaran dan cuaca, tabung kuasa dua juga akan berkarat untuk masa yang lama. Bagaimana untuk meningkatkan perlawanan rust tabung kuasa dua dan apa perlawanan rust? Biar saya memberikan perkenalan terperinci di bawah.

Topi LalmanirPanjang penghantaran umum paip kuasa dua qb adalah mm-mm,Bajos de HeinerHarga paip kuasa dua besi galvanized, kebanyakan mm dan mm. Tub kuasa dua Qb dibenarkan untuk menghantar panjang pendek dan produk panjang tidak tetap tidak kurang dari mm, atau dalam bentuk tub antaramuka

, paip yang dicat sejuk, paip, dll. paip yang tidak berdaya berguling panas dihasilkan pada kilang gulung tub ketepatan tub ketepatan automatik. Tub yang kosong dipotong ke panjang yang diperlukan dengan menghapuskan cacat permukaan, ditengahkan pada muka akhir yang terbongkar tabung kosong, kemudian dihantar ke kilang pemanasan untuk pemanasan. Ia dipotong pada mesin penerbangan. Pada masa yang sama, ia berputar dan maju terus-menerus di bawah tindakan gulung dan paip Sebuah lubang secara perlahan-lahan dibentuk di dalam paip kosong, yang dipanggil paip kasar, kemudian dihantar ke kilang paip automatik untuk berguling terus. Selepas tebal dinding disesuaikan oleh seluruh mesin, Gulungan sejuk dan lukisan sejuk mesti diadopsi, atau kombinasi gulungan sejuk dan lukisan sejuk biasanya dilakukan pada kilang gulung. Pipa yang tidak berterus-terang gulung dalam laluan anular yang terdiri dari lubang bulat seksyen pembolehubah dan plug konikal tetap. Lukisan sejuk biasanya dilakukan pada rantaian tunggal atau mesin lukisan sejuk rantaian ganda iaitu, paip yang hangat kosong ditempatkan dalam silinder tertutup, dan tongkat dan tongkat yang terbuka bergerak, Kaedah ini boleh menghasilkan paip baja dengan diameter kecil. Dalam industri bahan bangunan, pembangunan paip berbeza kerana ciri-ciri berbeza mereka, terdapat jarak tertentu antara paip. Pipa kuasa dua adalah salah satu daripada banyak pipa dalam industri bahan bangunan. Ia dibentuk selepas perawatan besi garis. Kita perlu memahami ciri-ciri berbeza paip besi. Namun, dalam industri bahan bangunan, pembangunan paip berbeza. kerana ciri-ciri berbeza mereka, terdapat jarak tertentu antara paip. Pipa kuasa dua adalah salah satu daripada banyak pipa dalam industri bahan bangunan. Ia dibentuk selepas perawatan baja garis. Keutamaan berbeza paip baja perlu dipahami oleh semua orang. Namun, disebabkan paip baja dan bahan mentah lain penyimpanan paip baja memerlukan syarat tertentu.

Ketebusan lapisan zink: ada perbezaan besar antara paip kuasa dua galvanized sejuk dan paip kuasa dua galvanized panas dalam proses galvanizing; Pipa kuasa dua galvanisasi sejuk susah untuk & ldquo; Pembakaran elektrik & rdquo; Warna bahagian ini adalah kelabu dan lapisan zink adalah tebal. Ia mudah untuk membentuk sudut mati semasa di sudut, menghasilkan kawasan semasa. Lapisan zink di bahagian ini adalah tipis, dan tiada lapisan zink yang diletak ke paip kuasa dua galvanized sejuk. Pipa kuasa dua galvanized sejuk tidak mempunyai lump zink dan caking sebagai keseluruhan, tetapi lapisan zink keseluruhan adalah tipis, dan tebal lapisan zink dinding luar adalah μ m-μ m. Dinding dan luar tub kuasa dua galvanized dip panas terpasang dengan lapisan zink, dan akan ada tanda air dan beberapa tumor zink, tetapi lapisan zink keseluruhan adalah tebal, dan tebal lapisan zink pada dinding dalam dan luar tub kuasa dua adalah -mu; M di atas. Sifat tub kuasa dua QB!


Bajos de HeinerPipa besi putaran GalvanizedAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk



Apabila menyimpan paip kuasa dua QB, kita perlu memilih tempat yang sesuai. Kita perlu berfikir tentang banyak faktor luar, seperti kerosakan paip besi, tempat mesti bersih, kering dan ventilasi, di mana gas berbahaya muncul, paip kuasa dua QB tidak boleh muncul, ganja dan kerosakan lain harus dibuang pada masa, dan permukaan luar besi harus tetap bersih. Jika ada asid, alkali, garam, dll. dalam gudang, ia mudah untuk bereaksi dengan paip besi dan merosakkan paip besi, jadi cuba memotongnya dan jangan biarkan ia. Selain itu, jika kita boleh berfikir tentang produk logam yang lebih tinggi kita boleh meletakkannya ke dalam gudang untuk penyimpanan yang sangat baik. Menurut keadaan geografik, terdapat gudang tertutup, tetapi tetapan ventilasi adalah baik. Perbezaan antara paip kuasa dua QB dan paip kuasa dua QB adalah jenis bahan paip baja dengan ketepatan tinggi selepas lukisan sejuk atau perawatan gulungan panas. Tuba kuasa dua QB terutama digunakan untuk menghasilkan produk komponen pneumatik atau hidraulik, seperti silinder udara atau silinder minyak, yang boleh menjadi paip tanpa senyap atau paip penywelded, kerana tiada lapisan oksid di dinding dalaman dan luar tub kuasa dua QB, tiada deformasi di bawah tekanan tinggi, ketepatan tinggi, selesai tinggi, bengkok sejuk, menyala dan menyerap tanpa retak. Komposisi kimia tabung kuasa dua QB termasuk silikon karbon Si, mangan Mn, sulfur s, fosfor P dan krom CR.

Adapun teknologi perawatan warna bagi tabung kuasa dua qb, aplikasi teknologi perawatan tabung kuasa dua qb termasuk kaedah kimia dan kaedah elektrokimia dari sudut pandang proses. Mereka boleh mendapatkan warna yang berbeza dengan rawatan dalam elektrolit spesifik, warna dan pelbagai tabung kuasa dua qb, yang boleh dilaksanakan pada pelbagai kesempatan dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang berbeza.

Kekuatan kesan bertindak pada bahagian-bahagian dengan kelajuan besar dipanggil muatan kesan. Ia adalah khusus dalam produk dan sumber-sumber yang boleh dikembalikan. Bisnes ia termasuk: tabung kuasa dua, tabung kuasa dua yang tidak senyap, tabung kuasa dua galvanized dan tabung galvanized. Kekuatan logam di bawah muatan kesan dipanggil kuasa kesan.

Rekomendasi kata mulutKlasifikasi paip kuasa dua bahan paip kuasa dua dibahagi menjadi paip kuasa dua karbon biasa dan paip kuasa dua legasi rendah menurut bahan. Besi karbon biasa dibahagi ke Q Q q SS, # besi, dll; Steel seting rendah dibahagi kepada q Mn, Q, St-, dll.

Secara umum, kaedah kimia dan elektrolitik digunakan

Panjang penghantaran umum paip kuasa dua qb adalah mm-mm, kebanyakan mm dan mm. Tub kuasa dua Qb dibenarkan untuk menghantar panjang pendek dan produk panjang tidak tetap tidak kurang dari mm, atau dalam bentuk tub antaramuka


Bajos de HeinerPipa besi putaran GalvanizedAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk



Terdapat banyak cara untuk menyalakan, seperti arc, api, arus kuat, forn suhu tinggi, sinar elektron, laser, radiasi suhu tinggi, microwave, forn kimia, dll.

Kekerjaan MeticulousUntuk arah stempel yang tidak betul, perisian simulasi akan digunakan pada tahap awal desain untuk memastikan arah bahagian stempel dianalisis, dan apabila keperluan kualiti tinggi komponen memerlukan pembangunan semula mold, arah akan disesuaikan ke tub kuasa dua yang tidak senyap. Pembuat tub kuasa dua memperkenalkan pembangunan, bengkok dan bengkok tub kuasa dua. Seperti yang dikatakan nama, bengkok adalah kompak, dan gulungan dalaman dan luar adalah ganda dengan dinding dalaman dan luar bilet tub semasa bengkok sebenar Berkumpat ke arah.

Kegagalan tabung kuasa dua. Apabila saluran paip dibina, perlu melakukan kerja yang baik atau menggunakan paip kuasa dua secara langsung. Sebab kerosakan saluran paip ialah lapisan paip rosak. Apabila lapisan dipisahkan dari permukaan paip, ia secara alami akan menyebabkan kegagalan.

Kerana bilet hijau boleh ditekan ke dalam mana-mana bentuk, tabung kuasa dua qb dibahagi menjadi: (a) dengan proses & mdash& mdash; Arc welded square pipe,Bajos de HeinerPipa kuasa dua Galvanized, setiap, resistance welded square pipe (high frequency and low frequency), gas welded square pipe and furnace welded square pipe (b) are divided by weld & mdash& mdash; Pipa kuasa dua, penywelding spiral

Tuba kuasa dua dibuat dari bahan-bahan yang berbeza. Ia memerlukan pemeriksaan kuasa oleh staf berkaitan sebelum meninggalkan kilang. Tuba kuasa dua mempunyai julat luas penggunaan. Medan utamanya bukan hanya industri pembinaan, tetapi juga boleh dilihat di mana-mana dalam kehidupan harian kita. Hidup perkhidmatan tabung kuasa dua terpengaruh oleh rawatan permukaan. saya akan jelaskan operasi khusus rawatan permukaan tabung kuasa dua.

Secara umum, pemilihan kimia dan elektrolitik digunakan untuk pemilihan rawatan. Hanya pemilihan kimia digunakan untuk saluran paip, yang boleh menghapuskan skala oksid, tub segiempat tub segiempat,Bajos de Heiner304 tabung kuasa dua baja tidak stainless, tub segiempat tanpa senyap, tub segiempat galvanized dan tub segiempat galvanized adalah selamat, baik bagi persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai Kadang-kadang ia boleh digunakan sebagai pemprosesan semula selepas letupan pasir dan pembuangan rust. Walaupun pembersihan kimia boleh membuat permukaan mencapai kesucian dan kasar tertentu, garis penyancarnya adalah rendah dan mudah untuk mencemarkan persekitaran.

AshShajarahMaklumat produk lain
  • Standertonplat brassBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

    Standertonplat brassBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

  • Upington1060 bar aluminiumKeperluan asas untuk kerja rumah

    Upington1060 bar aluminiumKeperluan asas untuk kerja rumah

  • Schweizer-Reineke201 plat besi tidak stainlessMengapa kadar faedah terus meningkat

    Schweizer-Reineke201 plat besi tidak stainlessMengapa kadar faedah terus meningkat

  • Knysna201 plat besi tidak stainlessApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggaraan

    Knysna201 plat besi tidak stainlessApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggaraan

  • Barberton304Pengenalan situasi pembukaan penggunaan

    Barberton304Pengenalan situasi pembukaan penggunaan

  • Heidelberg316L besi putaran besi bekas stainlessBeli kerja subsidi

    Heidelberg316L besi putaran besi bekas stainlessBeli kerja subsidi

  • Fochville321 besi putaran besi stainlessNyatakan koordinat ekonomi baru

    Fochville321 besi putaran besi stainlessNyatakan koordinat ekonomi baru

  • Atlantis45 # besi bulatProspek pembangunan yang luas

    Atlantis45 # besi bulatProspek pembangunan yang luas

  • segera:Peringatan: Maklumat Bajos de HeinerPipa besi putaran GalvanizedAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk memberi anda Bajos de HeinerPipa besi putaran GalvanizedAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk oleh syarikat kami, perkhidmatan Bajos de HeinerPipa besi putaran GalvanizedAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bajos de HeinerPipa besi putaran GalvanizedAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bajos de HeinerPipa besi putaran GalvanizedAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk. Bajos de HeinerPipa besi putaran GalvanizedAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bajos de HeinerPipa besi putaran GalvanizedAlasan untuk hasil perbaikan yang teruk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!