AyutepkePipa kuasa dua Galvanized 25Apa komposisi kimia

  • masa pelepasan:2022-04-27 09:19:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:560
  • Penerangan pantas:

    Ayutepke,Normalisasi: A. baja mutiara; b. Besi bainitik; c. Besi martensitik; d. Besi Austenitic.Penampilan tabung persegi palsu

Kandungan artikel

Normalisasi: A. baja mutiara; b. Besi bainitik; c. Besi martensitik; d. Besi Austenitic.

Penampilan tabung persegi palsu dan bawah sering mempunyai pitting. Pockmarked surface is an irregular uneven defect on the surface of square lead pipe due to serious wear of rolling groove. Kerana mengejar keuntungan oleh penghasil tabung persegi palsu dan terkenal, sehingga ia mesti mempunyai kesukaran tinggi. Oleh itu, pemadaman, pemadaman permukaan atau rawatan panas kimia harus dilakukan, diikuti rawatan suhu rendah.

Selepas pemilihan kimia, tabung kuasa dua boleh dilindungi dengan baik oleh elektrolisis. ini adalah cara sederhana untuk memperpanjang hidup perkhidmatan tabung kuasa dua, Kita hanya perlu merawat mengikut ini, sehingga tub kuasa dua boleh membawa kita bantuan besar dalam proses penggunaan. tub kuasa dua galvanized sejuk adalah prinsip galvanizing sejuk pada tub kuasa dua digunakan untuk membuat tub kuasa dua mempunyai prestasi korosion. Berbeza dari galvanisasi dip panas, penutup galvanisasi sejuk terutamanya dilakukan menurut prinsip elektrokimia. Oleh itu, perlu memastikan cukup serbuk zink dan baja, yang menghasilkan perbezaan potensi elektrod, jadi keperluan perawatan permukaan baja sangat tinggi.

Ayia VarvaraTub kuasa dua besi tidak berdiri untuk pengangkutan cair (gbt-) adalah tub kuasa dua yang terbuat dari baja tidak berdiri untuk pengangkutan cair.

C. besi kilang listrik: (a) besi kilang kilang listrik; (b) baja kilang elektrik; (c) Induction furnace steel; (d) baja bakar bakar yang boleh dimakan vakum; (e) besi pembakar cahaya elektron.

Analisis indeks fungsional bagi tabung kuasa dua qb - plastisiti sudut merujuk kepada kuasa deformasi plastik (deformasi kekal) tanpa menghancurkan data tabung kuasa dua qb dibawah muatan.


AyutepkePipa kuasa dua Galvanized 25Apa komposisi kimia



Oil drilling pipe (yb-) is a square pipe used for internal or external thickening at both ends of oil drilling. Steel pipes are divided into turning wire and non turning wire. Turning wire pipe is connected with joint, and non turning wire pipe is connected with tool joint by butt welding.

Tub kuasa dua standard produksi dibahagi mengikut piawai produksi: Tub kuasa dua piawai nasional, Tub kuasa dua piawai piawai Jepun Tub kuasa dua piawai piawai British, Tub kuasa dua piawai Amerika, Tub kuasa dua piawai Eropah dan Tub kuasa dua bukan piawai.

Tool derusting mainly uses tools such as steel wire brush to polish the surface of square pipe, which can remove loose or oxidized scale, rust, welding slag, etc. Penyerangan alat manual boleh mencapai gred SA dan alat kuasa boleh mencapai gred SA. Jika permukaan paip kuasa dua dipasang dengan kuasa-kuasa dengan skala oksid besi kesan penyerangan alat tidak ideal dan tidak boleh mencapai kedalaman penyancuran yang diperlukan oleh pembangunan.

Jabatan produksiWarna paparan: warna tabung kuasa dua galvanized sejuk adalah hijau kuning, kualiti tabung kuasa dua akan mempengaruhi pengembangan industri pembinaan bagaimana jika kita boleh membuat hidup perkhidmatan tabung kuasa dua lebih panjang? Di sini putih sian atau warna sedikit pada sudut tetap dengan matahari. Warna paip kuasa dua galvanized dip panas adalah putih perak pada sudut tetap dengan matahari.

Oleh itu, kita juga perlu meminta pegawai pembuat tabung kuasa dua untuk arahan, dan menggunakan kaedah yang bijak untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan tabung kuasa dua, supaya tabung kuasa dua boleh membawa kita bantuan yang lebih besar dalam kehidupan.

Menurut klasifikasi metalografik, keadaan anel tub kuasa dua: A. hypoeutectoid steel (ferrite + pearlite); b. Besi Eutectoid (mutiara); c. Penumpang besi melalui tabung persegi biasa (mutiara + simentit); d. Ledeburite steel (pearlite + cementite).


AyutepkePipa kuasa dua Galvanized 25Apa komposisi kimia



Tubu kuasa dua dibahagi menjadi baja yang mendidih menurut darjah deoksidasi dan menumpahkan; b. Semi membunuh baja; c. Besi terbunuh; d. Besi yang dibunuh khusus. Deformasi tub kuasa dua qb terutama disebabkan oleh kekuatan pengurangan penyelesaian yang lebih besar daripada kekuatan logam asas.

Untuk lebih, kaedah kesukaran biasanya digunakan untuk mengukur kesukaran dalam produksi. Ia menggunakan indenter dengan geometri tetap untuk mengukur nilai kesukaran permukaan bahan logam yang diuji di bawah muatan tetap menurut darjah kesukaran.

Hari ini,Ayutepke45 paip kuasa dua galvanized, dengan pembangunan dunia, semua medan datang dengan cepat, yang membuat permintaan untuk tabung kuasa dua lebih tinggi dan lebih tinggi, dan permintaan pelanggan untuk tabung kuasa dua lebih tinggi dan lebih tinggi. Keutamaan berikut memperkenalkan prestasi tabung kuasa dua dalam kekuatan tegangan.

Kekuatan QB kuasa dua merujuk kepada prestasi bahan logam di bawah muatan statik (deformasi plastik atau pecahan berlebihan). Oleh kerana mod tindakan muatan termasuk tekanan, pemampatan,Ayutepke345 paip kuasa dua galvanized, bengkok dan pemotong, kekuatan juga dibahagi menjadi kekuatan tekanan, kekuatan pemampatan, kekuatan fleksiral dan kekuatan pemotong. Kadang-kadang ada tertentu diantara kekuatan berbeza. Secara umum, kekuatan tekanan digunakan sebagai indikator kekuatan as as. Pipa ketepatan adalah paip tanpa senyap dengan ketepatan dimensi tinggi dan selesai permukaan yang baik untuk struktur mekanik dan peralatan hidraulik. Pemilihan struktur mekanik tanpa ketepatan atau peralatan hidraulik boleh menyimpan banyak jam mesinan, meningkatkan kadar bahan dan meningkatkan kualiti produk. Pipa tanpa senyap dikelilingi dalam laluan anular yang terdiri dari lubang bulat salib-seksyen pembolehubah groove dan plug konikal tetap. Lukisan sejuk biasanya dilakukan pada rantai tunggal atau mesin lukisan sejuk rantai ganda. Kaedah ini ialah untuk meletakkan paip hangat kosong dalam silinder tertutup, dan tongkat dan tongkat terpancar bergerak untuk ekstrus bahagian dari lubang mati yang lebih kecil. Kaedah ini boleh menghasilkan paip baja dengan diameter lebih kecil.

AyutepkeSebab peningkatan produksi tabung kuasa dua, kita perlu memilih tempat yang sesuai. Kita perlu berfikir tentang banyak faktor luar, seperti kerosakan paip besi, dll. Oleh itu, tempat mesti bersih, kering dan ventilasi, di mana gas berbahaya muncul, paip kuasa dua QB tidak boleh muncul ganja dan kerosakan lain harus dibuang pada masa, dan permukaan luar besi harus tetap bersih. Jika ada asid, alkali, garam, dll. dalam gudang, ia mudah untuk bereaksi dengan paip besi dan merosakkan paip besi, jadi cuba memotongnya dan jangan biarkan ia. Selain itu, jika kita boleh berfikir tentang produk logam yang lebih tinggi, kita boleh meletakkannya ke dalam gudang untuk penyimpanan yang sangat baik. Menurut keadaan geografik, terdapat gudang tertutup,AyutepkeGalvanized square pipe manufacturing video, tetapi tetapan ventilasi adalah baik. Perbezaan antara paip kuasa dua QB dan paip kuasa dua QB adalah jenis bahan paip baja dengan ketepatan tinggi selepas lukisan sejuk atau perawatan gulungan panas. Tuba kuasa dua QB terutama digunakan untuk menghasilkan produk komponen pneumatik atau hidraulik, seperti silinder udara atau silinder minyak, yang boleh menjadi paip tanpa senyap atau paip penywelded, kerana tiada lapisan oksid di dinding dalaman dan luar tub kuasa dua QB, tiada deformasi di bawah tekanan tinggi, ketepatan tinggi, selesai tinggi, bengkok sejuk, menyala dan menyerap tanpa retak. Komposisi kimia tabung kuasa dua QB termasuk silikon karbon Si, mangan Mn, sulfur s

AshShajarahMaklumat produk lain
  • Standertonplat brassBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

    Standertonplat brassBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

  • Upington1060 bar aluminiumKeperluan asas untuk kerja rumah

    Upington1060 bar aluminiumKeperluan asas untuk kerja rumah

  • Schweizer-Reineke201 plat besi tidak stainlessMengapa kadar faedah terus meningkat

    Schweizer-Reineke201 plat besi tidak stainlessMengapa kadar faedah terus meningkat

  • Knysna201 plat besi tidak stainlessApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggaraan

    Knysna201 plat besi tidak stainlessApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggaraan

  • Barberton304Pengenalan situasi pembukaan penggunaan

    Barberton304Pengenalan situasi pembukaan penggunaan

  • Heidelberg316L besi putaran besi bekas stainlessBeli kerja subsidi

    Heidelberg316L besi putaran besi bekas stainlessBeli kerja subsidi

  • Fochville321 besi putaran besi stainlessNyatakan koordinat ekonomi baru

    Fochville321 besi putaran besi stainlessNyatakan koordinat ekonomi baru

  • Atlantis45 # besi bulatProspek pembangunan yang luas

    Atlantis45 # besi bulatProspek pembangunan yang luas

  • segera:Peringatan: Maklumat AyutepkePipa kuasa dua Galvanized 25Apa komposisi kimia memberi anda AyutepkePipa kuasa dua Galvanized 25Apa komposisi kimia oleh syarikat kami, perkhidmatan AyutepkePipa kuasa dua Galvanized 25Apa komposisi kimia dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AyutepkePipa kuasa dua Galvanized 25Apa komposisi kimia, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AyutepkePipa kuasa dua Galvanized 25Apa komposisi kimia. AyutepkePipa kuasa dua Galvanized 25Apa komposisi kimia di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AyutepkePipa kuasa dua Galvanized 25Apa komposisi kimia, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!