YuciPembuat jambatan naik automobileRisiko turun naik harga

  • masa pelepasan:2024-04-23 19:11:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:78
  • Penerangan pantas:

    Yuci,Jembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan

Kandungan artikel

Jembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

YuciDi depan pangkalan plat penyesuaian direka untuk terbuka,YuciJembatan naik bimbit, membuat ia selesa dan cepat untuk membersihkan sampah.

Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda,YuciTanda paksi naik, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

LaytownAlasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.


YuciPembuat jambatan naik automobileRisiko turun naik harga



Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

Apabila penyelesaian dalam bekas baja inox atau tempat kerja yang sempit, penting untuk menggunakan peranti keselamatan unik. Jika menggunakan lembaran karet terisolasi, dll. sarung tangan karet terisolasi, pastikan mengisolasi antara tubuh penyeludupan dan tubuh yang dipenuhi.

Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope, and height of the electric hydraulic boarding bridge.

Click to viewBahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Selepas operasi selesai, gelembung ini akan hancur oleh minyak tekanan tinggi dan dipampur dengan cepat, melepaskan sejumlah besar panas menyebabkan suhu minyak meningkat.


YuciPembuat jambatan naik automobileRisiko turun naik harga



Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan, memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.

Perbaikan kualitiPertama, parameter relevan jambatan naik mesti dipahami secara awal.

Ia boleh putar slot forklift, membuat ia mudah untuk menggunakan forklift untuk meletakkan jembatan hidraulik fleksibel dan meletakkannya dalam kedudukan yang sesuai.

Ringkasan: Dengan pembangunan sains dan teknologi, bentangan dan desain silinder akan menjadi semakin masuk akal, kerana teknologi terus berkembang dan meningkat. Design yang masuk akal silinder adalah untuk memperbaiki kehidupan perkhidmatannya sambil mengurangi faktor risiko dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif. Suara telah dikurangi, jadi apa yang sangat dijangka adalah peningkatan dalam kemanusiaan.

YuciAkhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, gudang, dll.


AshShajarahMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat YuciPembuat jambatan naik automobileRisiko turun naik harga memberi anda YuciPembuat jambatan naik automobileRisiko turun naik harga oleh syarikat kami, perkhidmatan YuciPembuat jambatan naik automobileRisiko turun naik harga dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YuciPembuat jambatan naik automobileRisiko turun naik harga, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YuciPembuat jambatan naik automobileRisiko turun naik harga. YuciPembuat jambatan naik automobileRisiko turun naik harga di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YuciPembuat jambatan naik automobileRisiko turun naik harga, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!