OroszlanyJembatan boarding platformKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan

  • masa pelepasan:2024-04-23 12:13:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:211
  • Penerangan pantas:

    Oroszlany,Tinggi saluran muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak an

Kandungan artikel

Tinggi saluran muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Jembatan boarding tetap digunakan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Jembatan boarding tetap digunakan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Naik ke belakang paksi dan gerakkan pada kenderaan. Sistem penyelesaian tanah dan pemeliharaan biasa untuk jembatan naik: Sistem ini dibentuk secara khusus untuk meningkatkan keefektivitas jembatan naik dan mencegah perubahan.

Secara umum, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.

OroszlanyMinyak hidraulik patut disediakan mengikut rawak&#quo; Manual Operasi; Pilih tanda yang dinyatakan. Semak, menyesuaikan dan gantikan bahagian yang tidak sesuai. Lift hidraulik garis panduan menggunakan kombinasi berat badan diri dan berat kargo, yang lebih ekonomi daripada lif kargo biasa. Lift hidraulik menggunakan kawal yang boleh diprogramkan, yang boleh mencapai kecerdasan dan paparan. Studied the dynamic response characteristics and accuracy of the system. Apabila bekerja di kawasan hidup, mayat kenderaan harus mendarat menurut peraturan.

Secara umum, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.

TorinoWaktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.

Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.

Ambil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah dalam hari hujan dan salji.


OroszlanyJembatan boarding platformKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan



Hydraulik

Ciri-ciri produk: Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai untuk beroperasi.

Waktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.

Kesimpulan ujianMengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat dalam banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding,OroszlanyJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulik, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.


OroszlanyJembatan boarding platformKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan



Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Berapa harganya?Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.

Jembatan naik adalah sesuai untuk membuka muatan, mempunyai kestabilan yang kuat, jambatan naik terdiri dari sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik. Penggunaan segel yang diimport memastikan prestasi penutup yang baik dari sistem hidraulik. Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport dengan prestasi penutup yang baik dan kehidupan perkhidmatan panjang. Penjagaan bulanan jambatan pendaratan platform pendaratan. jambatan pendaratan,OroszlanyJembatan naik hidraulik bergerak, seperti alat pengurusan lain,OroszlanyJembatan naik bimbit Forklift, juga memerlukan penjagaan biasa di masa depan. Penjagaan biasa akan memperluas penggunaan jambatan pendaratan dengan sesuai. Apabila minyak hidraulik menjadi gelap, melekat atau mempunyai pasir dan gravil dan perkara asing lain, ia sepatutnya diganti secara tepat masa; Setiap bahagian patut diisi dengan minyak secara terpisah, yang boleh memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.

Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.

OroszlanyPress the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi panel depan akan terbuka sepenuhnya.

Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.


AshShajarahMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat OroszlanyJembatan boarding platformKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan memberi anda OroszlanyJembatan boarding platformKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan oleh syarikat kami, perkhidmatan OroszlanyJembatan boarding platformKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OroszlanyJembatan boarding platformKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OroszlanyJembatan boarding platformKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan. OroszlanyJembatan boarding platformKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OroszlanyJembatan boarding platformKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!