SoestPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiCara mengimbangi pengubahsuaian

  • masa pelepasan:2024-04-23 15:16:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:339
  • Penerangan pantas:

    Soest,Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.Periksa peralatan interlocking, perjalanan

Kandungan artikel

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

SoestFixed hydraulic lifting platform power-saving tips&flash& mdash; Lif tetap yang berfungsi dalam muatan nominal boleh memastikan operasi normal peralatan. Walaupun dalam proses berat dan berlebihan, ia hanya akan membuang tenaga, dan memegang aplikasi mentega biasa. Ini adalah perincian yang banyak pelanggan akan mudah memperhatikan apabila mereka dalam penggunaan sehari- hari. Sebagaimana masa penggunaan meningkat, pecahan antara pin juga meningkat, biasanya disertai oleh bunyi keras. Butter boleh mengurangi pecahan Untuk mengurangi generasi tenaga tak berguna dan mengendalikan tenaga elektrik, ia cukup. Ini adalah keterampilan kerja. Orang yang mengalami pengalaman dalam lif hidraulik dan lif kargo akan tahu kapan untuk mencapai tinggi sasaran sebelum melepaskan butang. Sebab inersi,SoestPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu gunting, lif elektrik akan naik untuk jarak tertentu. Selepas masa yang panjang berkumpul, pengendalian yang betul akan mempunyai kesan penyelamatan tenaga yang signifikan.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

AustriaSemua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.


SoestPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiCara mengimbangi pengubahsuaian



Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Tinggi rendah plat asas mengangkat: mm (dari tanah)

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam,SoestLift bimbit traktif, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Persekitaran pemeriksaanPertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Menyesuaikan unit kuasa.


SoestPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiCara mengimbangi pengubahsuaian



Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Kost penghasilanKerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

Vibration aging treatment and effect judgment: According to the aging process plan, after setting the support points and vibration pickup points of the workpiece, use a rigid fixture to fix the exciter on the workpiece, and use the manual function of the equipment to test the vibration. It is determined that around revolutions is the resonance frequency of the component. Amplitusi yang dijana oleh perlengkapan eksentrik bagi peminat dalam perlengkapan keempat boleh memenuhi keperluan pemprosesan getaran kerusi dasar, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Penganalisis gangguan dan bahaya frekuensi pengendalian kelajuan pembinaan sirkuit lif semakin luas dalam pembangunan teknologi hari ini. Peraturan kelajuan frekuensi berubah mempunyai ciri-ciri proses permulaan dan hentian yang stabil, mengurangkan kejutan mekanik, meningkatkan kesenangan penumpang,SoestPenangkapan platform bergerak sendiri, dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan. Pada masa yang sama, ia juga boleh mengubah kelajuan peraturan frekuensi bekalan kuasa, simpan tenaga elektrik, dan meningkatkan efisiensi kerja. Namun, akan ada gangguan dalam penggunaan sistem peraturan kelajuan frekuensi berubah, yang sering menyebabkan kemalangan keselamatan

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.


AshShajarahMaklumat produk lain
  • Seorang NasJembatan naik hidraulik tetapPasaran komoditi mempunyai kesan yang lebih besar

    Seorang NasJembatan naik hidraulik tetapPasaran komoditi mempunyai kesan yang lebih besar

  • BagusJenis bergerak hidraulik paksi naikModel inovasi

    BagusJenis bergerak hidraulik paksi naikModel inovasi

  • BagusPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumSejarah pembangunan

    BagusPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumSejarah pembangunan

  • BagusLift tirai tahapPerbandingan kategori industri

    BagusLift tirai tahapPerbandingan kategori industri

  • Seorang NasiriyahPengubah litarTerdapat proses pemprosesan sedemikian

    Seorang NasiriyahPengubah litarTerdapat proses pemprosesan sedemikian

  • YumboBingkai platform angkat hidraulikBagus untuk menaikkan kenaikan harga

    YumboBingkai platform angkat hidraulikBagus untuk menaikkan kenaikan harga

  • YumboJembatan naik hidraulik tetapBetapa besarnya pasaran

    YumboJembatan naik hidraulik tetapBetapa besarnya pasaran

  • PhoenixJenis tetap hidraulik paksi yang diletakCara meningkatkan kecekapan mengepam

    PhoenixJenis tetap hidraulik paksi yang diletakCara meningkatkan kecekapan mengepam

  • segera:Peringatan: Maklumat SoestPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiCara mengimbangi pengubahsuaian memberi anda SoestPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiCara mengimbangi pengubahsuaian oleh syarikat kami, perkhidmatan SoestPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiCara mengimbangi pengubahsuaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SoestPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiCara mengimbangi pengubahsuaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SoestPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiCara mengimbangi pengubahsuaian. SoestPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiCara mengimbangi pengubahsuaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SoestPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiCara mengimbangi pengubahsuaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!